Η επιχείρησή μας ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Σ. & Ε. Ο.Ε. είναι μία δυναμική εταιρία παροχής λογιστικών, φοροτεχνικών, εργατολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών που στελεχώνεται από έμπειρους και καταξιωμένους επαγγελματίες.

Με αρχική έδρα τη Θεσσαλονίκη και με συνεργασίες σε όλη την Ελληνική επικράτεια έχει συνεχή παρουσία στο χώρο της λογιστικής και φοροτεχνικής υποστήριξης των επιχειρήσεων από το 1985.

Ήδη από τότε πρωτοπορήσαμε παρέχοντας υπηρεσίες μηχανογραφημένης λογιστικής στους πελάτες μας, χρησιμοποιώντας πάντα ως αιχμή του δόρατος τη τεχνολογία.

Στην πορεία κερδίσαμε την εμπιστοσύνη νέων επαγγελματιών και έτσι  δημιουργήσαμε ένα δίκτυο πιστών πελατών κυρίως μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι οποίοι αποτελούν τον πυρήνα της ελληνικής επιχειρηματικότητας και συνεργάζονται με το γραφείο μας μέχρι σήμερα.

Προσφέρουμε ένα μεγάλο φάσμα οικονομικών, φοροτεχνικών, εργασιακών και εργατολογικών υπηρεσιών, με στόχο την παροχή μιας ολοκληρωμένης λύσης στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των επιχειρήσεων αυτών.

Το 2013, υλοποιήσαμε μία μεγάλη καινοτομία. Ιδρύσαμε το πρώτο  ιδιωτικό Κ.Ε.Π. που λειτουργεί παράλληλα με το λογιστικό μας γραφείο. Στόχο του έχει να εξυπηρετεί ιδιώτες σε ότι αφορά τις φορολογικές και  ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις χρησιμοποιώντας όλες τις διαθέσιμες ηλεκτρονικές πλατφόρμες. Παράλληλα παρέχουμε υπηρεσίες μελέτης , καταμέτρησης ενσήμων και σεναρίων συνταξιοδότησης καθώς και την υποβολή αίτησης συνταξιοδότησης στον ασφαλιστικό φορέα.

Με την εμπειρία που έχουμε αποκτήσει αυτά τα χρόνια, με την καθημερινή ενημέρωση και εξειδίκευση αξιοποιώντας στο μέγιστο την τεχνολογία και βασιζόμενοι σε ένα άριστα καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, το γραφείο μας προσφέρει στον επιχειρηματία πλήρη κάλυψη σε λογιστικά, φοροτεχνικά και εργατικά θέματα, αλλά και στον ιδιώτη πλήρη λογιστική και φοροτεχνική υποστήριξη.

Δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην ανάπτυξη της προσωπικής επαφής με τον κάθε πελάτη μας, προκειμένου η συνεργασία μας να αναπτύσσεται μέσα σε πλαίσιο αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Σε μια περίοδο συνεχών οικονομικών μεταρρυθμίσεων, οικονομικής αστάθειας και υψηλών προστίμων, αποτελεί βασική μας προτεραιότητα οι πελάτες μας να αισθάνονται πραγματικά ασφαλείς.

Επιπλέον, αναγνωρίζοντας τη σημερινή οικονομική κατάσταση, έχουμε προσαρμόσει ανάλογα τις χρεώσεις μας, σε σχέση πάντοτε με το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Τώρα υλοποιούμε μία ιδέα χρόνων, που έχει ως κύριο στόχο την εξοικονόμηση χρόνου, αφού πλέον ο χρόνος είναι πολύτιμος για κάθε άνθρωπο. Γι’ αυτό κι εμείς δημιουργήσαμε το δικό σας ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ, έτσι ώστε να εξοικονομήσετε χρόνο και να γλιτώσετε από την αναμονή στις δημόσιες υπηρεσίες , με το πάτημα μονάχα ενός κουμπιού. Είναι μια πλατφόρμα που είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24 ωρο με σκοπό την άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση σας. Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα που δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε σε καμία περίπτωση είναι η πρόσβαση στα αρχεία σας, ανεξαρτήτως πού βρίσκεστε και σε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας εσείς επιθυμείτε με πλήρη ασφάλεια προσωπικών δεδομένων.

Αυτό είναι το νέο και μεγάλο μας βήμα το myKEP.gr!
 

Μοιραστείτε το