Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την υπηρεσία που έχει επιλέξει πριν την έναρξη διαδικασίας διεκπεραίωσης της ή αν το παραδοτέο δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά. Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει επιστροφή χρημάτων της υπηρεσίας, μέχρι 5 ημέρες από την αγορά της σε περίπτωση μη ολοκλήρωσης της. Στη περίπτωση μη ολοκλήρωσης λόγω ελλειπών στοιχείων ή σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό σύστημα υπηρεσιών μετά την διεκπεραίωση της διαδικασίας από το γραφείο μας, η επιστροφή χρημάτων δεν είναι εφικτή.

Οι περισσότερες υπηρεσίες που παρέχονται από το myKep.gr μπορούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά. Σε περίπτωση που απαιτείται φυσική παρουσία σε κάποια υπηρεσία τότε αναλαμβάνει εκπρόσωπος του δικτύου myKep.gr. Εφόσον δεν υπάρχει διαθέσιμος εκπρόσωπος για τη περιοχή της παρεχόμενης υπηρεσίας, τότε γίνεται ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων άμεσα.

Τελευταία ενημέρωση πολιτικής ακύρωσης / επιστροφής χρημάτων: Κυριακή, 19/06/2022.

Μοιραστείτε το